De voordelen van post naar het buitenland
Betrouwbaar wereldwijd netwerk
Verstuur je internationale post met dezelfde betrouwbare dienstverlening die je van ons gewend bent.Altijd met prioriteit bezorgd
We verzenden je buitenlandse post standaard met priority-sticker. Altijd snel geleverd!Korting vanaf 100 stuks
Verstuur je meer dan 100 stuks post naar het buitenland? Dan kun je gebruikmaken van de voordeligere tarieven van partijenpost.
Hoe verstuur je post naar het buitenland?
- 1
Maak je post verzendklaar
Controleer de adresseringsregels voor post naar het buitenland. En voorzie je post van een priority-logo en een internationale port betaald-aanduiding. - 2
Controleer de verzendvoorwaarden
Controleer goed wat de verzendvoorwaarden per land zijn. En let goed op: post naar het buitenland mag geen goederen bevatten. Ook niet als je het gemengd aanlevert. - 3
Lever je post aan
Sorteer je post vast op formaat en gewichtsklasse of kies voor gemengd aanleveren. Lees meer over partijenpostformaten. Lever je partij vervolgens aan bij één van onze Business Points of laat je partij ophalen met de haalservice.
Wat kost post naar het buitenland?
Hoeveel je betaalt voor je internationale partijenpost hangt af van het formaat, gewicht en totale aantal stuks in je partij. Als zakelijke klant ontvang je al korting vanaf 100 stuks post of meer. Voor partijen met gemengde formaten rekenen we met het gemiddelde gewicht. En wil je tijdschriften naar België versturen? Dan gelden er speciale afspraken voor aantrekkelijke tarieven.
Heb je speciale wensen, vragen, of ben je van plan om grotere partijen post naar het buitenland te versturen? Neem dan contact met ons op. We staan voor je klaar!
Van internationale prospects naar klanten
Ben je toevallig hiernaar op zoek?
Aangetekende brief buitenland
Verzekerservice voor buitenlandse post
Brief buitenland met spoedservice
Heb je nog vragen?
Heb je iets verstuurd naar het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je de laatste informatie over je post of pakket. Kies de bestemming, vul de track & trace-code en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wat de status is.
Kom je erachter dat je een fout adres hebt gebruikt voor de ontvanger? Of dat er een deel van het adres ontbreekt? Dan kunnen we dit vaak niet meer voor je herstellen. Een volledig nieuw adres opgeven is helaas niet mogelijk.
Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kunnen we soms iets voor je betekenen. Neem in dat geval contact met ons op.