Pakket ‘is bezorgd’ maar toch niets ontvangen

Is je pakket volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.

Pakket past niet door de brievenbus

Goede kans dat het pakket bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. Het pakket kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Je kan op de track & trace pagina zien waar je pakket is.

Pakket past door de brievenbus

Staat er in je track & trace dat je zending is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Het kan zijn dat je zending al is gescand en dat de bezorger elk moment op de stoep staat. Of misschien is je pakket dan bij de buren bezorgd. Daar kun je het beste als eerste navraag doen.

Heb je toch nog niet je pakje? Meld die bij de webshop. Zij nemen contact op met PostNL en informeren je verder.

Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kun je als afzender contact opnemen met onze klantenservice met behulp van onderstaande opties. Onze collega’s gaan dan kijken of ze je pakket kunnen terugvinden. Ben jij de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.