Problemen met je PostNL-account

Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.

Wachtwoord vergeten

Klik op de inlogpagina op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul vervolgens het e-mailadres in dat je hebt gebruikt om je account aan te maken. Je ontvangt dan een e-mail met daarin een link. Met deze link kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Gebruikersnaam vergeten

Je gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken. Ben je je e-mailadres vergeten? Dan kun je een nieuw account aanmaken.

E-mailadres en/of wachtwoord wordt niet herkend

Weet je zeker dat je je e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevuld (en dat de Caps Lock-toets niet aanstaat)? Kijk dan hierboven wat je kunt doen als je je wachtwoord of e-mailadres bent vergeten.

Account aangemaakt, maar geen activatiemail ontvangen

Het kan maximaal 10 minuten duren voordat je een activatiemail ontvangt. Je ontvangt deze op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken.

Na 10 minuten nog geen activatiemail? Dan is hij misschien tussen je ongewenste e-mail (spam of junk mail) beland. Zo niet, dan helpt onze klantenservice je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.

Geen toegang meer tot het e-mailadres dat is gekoppeld aan mijn PostNL-account

Dit maakt voor je account verder niet uit. Je kunt nog steeds inloggen met je oude e-mailadres, en je inloggegevens aanpassen onder het kopje ‘Wijzig gegevens’.

Melding ‘U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw account nog niet geactiveerd’

Als je deze melding ziet, betekent dit dat je al eerder een activatiemail van ons hebt ontvangen. Kijk of je deze mail kunt terugvinden en klik op de link om je account te activeren.

Lukt dit niet, dan kun je een nieuw account aanmaken. Je kunt hiervoor hetzelfde e-mailadres gebruiken dat je de eerste keer hebt opgegeven.

Problemen met cookies of je browser ondersteunt de website van PostNL niet

Soms kunnen cookies en/of browserinstellingen problemen met onze website veroorzaken, waardoor je niet kunt inloggen. Verwijder je cookies en browsergeschiedenis en probeer het opnieuw. Helpt dit niet? Controleer dan de instellingen van je computer, mobiel of tablet. Wat soms ook helpt, is inloggen met een andere browser, zoals Chrome, Firefox of Internet Explorer.

Mijn probleem staat er niet bij. Wat nu?

Dan helpt onze klantenservice je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.