Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?

Op track & trace vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en je postcode in en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Check de nieuwste updates over je bezorging, van drukke periodes tot eventuele vertragingen.

Hoe laat komt de bezorger precies?

We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg. Uiteraard houden we zo veel mogelijk rekening met de ontvanger. Zo bezorgen we pakketten voor consumenten vaak 's avonds, en bij bedrijven zo veel mogelijk overdag. De bezorgdagen en -tijden van PostNL zijn maandag t/m zaterdag, van 8.00 tot 21.30 uur.

Bezorger te laat?

Het kan voorkomen dat de bezorger iets later is. Geen zorgen, vaak bezorgen we alsnog je pakket dezelfde dag. Soms komt het voor dat we vanwege drukte een dag later zijn. Houd je track & trace overzicht goed in de gaten!

Niet thuis bij bezorging

Heb je de bezorger gemist? Bekijk wat je kunt doen.

Pakket uit het buitenland

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Dan kan het natuurlijk zijn dat het nog niet is aangekomen in België of bij de douane is. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale track & trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-punt?

We bewaren je pakket één week voor je op een PostNL-punt. Daarna sturen we het terug naar de afzender.