Actueel
Blijf hier op de hoogte van onze laatste updates en bekijk veelgestelde vragen.
Blijf hier op de hoogte van onze laatste updates en bekijk veelgestelde vragen.
De feestdagen komen eraan. Een tijd om samen te zijn én cadeautjes te geven. Daardoor bestellen we met z’n allen meer dan normaal. Op de drukste dagen rondom de feestdagen verwachten we dubbel zoveel pakjes. Daar zijn we op voorbereid. Het kan gebeuren dat we nóg meer moeten bezorgen dan verwacht. In dat geval kunnen je pakketten wat langer onderweg zijn. In de PostNL-app of op track & trace zie je of dit voor jou geldt.
Vanwege de grote drukte liggen veel PostNL-punten helemaal vol met pakketten. Heb je bericht gehad dat je pakket bij een PostNL-punt ligt? Haal het dan alsjeblieft zo snel mogelijk op! Zo maken we ruimte voor pakketten die nog binnenkomen.
We zetten alles op alles om je pakket zo snel mogelijk te bezorgen:
Het kan soms toch gebeuren dat je pakket langer onderweg is. Heel vervelend natuurlijk als dat bij jou het geval is. We bezorgen je pakket zo snel mogelijk.
Als je wilt weten wanneer we je pakket bezorgen, kun je het beste track & trace in de gaten houden. Onze klantenservice werkt met dezelfde informatie en kan je dus niet meer vertellen. Voor wat extra duidelijkheid, vind je hier extra uitleg over de updates die je in track & trace tegenkomt: